Frågor från Mimmi<3

1. hur blir man så söt, hehe: Vet inte  xD är inte söt XD 
2 . hur kom du på¨namnen feliciamy123 och Nale Lii ? nalle li kom vara upp framför mitt huvud xD och feliciamy123 kom min syrra och hennes kompis på :)
3. vad är din favoärg: turkos typ XD
4. hur många prenumenerar på dig? det var 161 men nu är det inga.. :) på min kanal asså
5. f¨r du mest snälla komentarer ? Ja det fick jag på min kanal på nalle lii då fick jag mest snälla :)
6. kan vi snacka nån gång på skype :): Visst, Jag heter nalle.andersson5
 
 
Hejdå// NalleLii<3


Kommentarer
Mimmi

tack att du svarade påmina leta och snabba frågor
och väldigt själv ledsen att du radderade nalle lii men kommer kolla på din söta blogg varge dag<33

Svar: ???
nalleli.blogg.se

2012-06-09 @ 14:09:04
Hannis Panniis

Kan du ringa mig på skype nån gång nellie?

/rainbowhanni på skype!

Svar: mm ring då
nalleli.blogg.se

2012-06-10 @ 18:56:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nalleli.blogg.se

Den handlar om min fritid och om mode och skönhet m.m

RSS 2.0